فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: تعامل و همکاری شهرستان‌های همجوار ، اقدامی پیشگیرانه از بروز جرائم و موجب خنثی شدن تهدیدات و مقابله با بحران ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در جلسه تعاملی با فرمانده انتظامی شهرستان مهران و دهلران که در سالن جلسات ستاد انتظامی شهرستان دهلران برگزار شد، گفت: هدف از اجرای این جلسه تعامل لازم در خصوص ماموریت‌های سازمانی اعم از تبادل اخبار و اطلاعات ، اجرای به موقع طرح مهار ، برخورد با جرائم ، مقابله با قاچاق کالا ، همکاری و همیاری در مواقع بحران و حوادث غیرمترقبه می‌باشد که ادامه این روند پیشبرد اهداف سازمانی را در پی دارد.

او افزود: جلسات تعاملی بین فرماندهان شهرستان‌های همجوار تاثیر زیادی در اقدامات انتظامی و بازده موفقیت آمیز ماموریت‌های ناجا دارد و این جلسات کمک فراوانی به ما می‌کند تا بتوانیم با هرگونه ناامنی و تهدیدات عکس العمل به موقع و سریع داشته باشیم.

او مطرح کرد: بایستی اینگونه جلسات به صورت تکلیف و با برنامه ریزی دقیق به زیر مجوعه‌های خود در همه پلیس‌های تخصصی و کلانتری و پاسگاه‌های همجوار انتقال داده شود و پلیس‌های تخصصی و پاسگا‌ها و رده‌های دیگر نیز به هم مرتبط شوند و تبادل نظر نیز بیشتر شود و اگر در این میان حلقه‌ای قطع شد آن را پیدا و سریعا وصل کرد چرا که هرگونه خلا و عدم ارتباط می‌تواند آسیب‌های سختی را برای مردم و ناجا داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی اظهار کرد: تعامل ما با یکدیگر موجب افزایش اقتدار ناجا در میام مردم و محبوبیت پلیس شده و به مدیریت صحیح و درست حوادث و وقایع منجر می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.