مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه با اعلام کنترل مصرف گاز در ادارات دولتی توسط این شرکت، گفت : این شرکت براساس دستورالعمل شرکت ملی گاز ایران تنها در مدت سه ساعت گاز مصرفی ادارات استان را تامین می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت : باتوجه به برودت هوا و افزایش چشمگیر مصرف گاز در بخش خانگی و به منظور ارایه خدمات مستمر به مشترکان بخش خانگی و لزوم صرفه جویی حداکثری در بخش ادارات حسب دستور دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران تا اطلاع ثانوی گاز مصرفی همه ادارات استان فقط از ساعت هشت تا ۱۱ صبح به مدت سه ساعت تامین می‌گردد.

او از ادارات و سازمان‌های دولتی به منظور همراهی با شرکت گاز استان برای تأمین گاز پایدار در بخش خانگی درخواست کرد تا نسبت به رعایت دستورالعمل مذکور اهتمام ویژه داشته و ضمن رعایت دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) در سطح ادارات فقط در ساعات ذکر شده از گاز طبیعی جهت سیستم گرمایشی استفاده نمایند.

او افزود: شرکت گاز استان با دریافت دستورالعمل مذکور از روز یکشنبه هفتم دی ماه ۹۹ خود را ملزم به رعایت آن کرده و سیستم گرمایشی اداره مرکزی گاز استان و تمامی نواحی تابعه رأس ساعت ۱۱ صبح قطع می‌شود.

شهبازی افزود: تیم‌های پایش دما به صورت مستمر از ادارات سطح استان بازدید به عمل می‌آورند و در صورت رعایت نکردن توسط ادارات نسبت به قطع گاز اقدام خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.