فغانپور، رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال درباره طلب شرکت شستا از این فدراسیون صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صفی الله فغانپور، رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات رخ داده برای ساختمان فدراسیون فوتبال بیان کرد: فدراسیون فوتبال برای پرداخت دستمزد ویلموتس، ۲ میلیون یورو از شستا قرض گرفت و علت آن هم این  بود که فدراسیون از AFC مطالباتی دارد و پیش از این هم دستمزد کی‌روش و مربیان از طریق فیفا پرداخت شده بود و قصد داشت مطالبات این مربی را هم از همین راه پرداخت کند؛ اما با توجه به تشدید تحریم‌ها و این که توان جا به جایی پول در بانک‌ها را نداریم، AFC قبول نکرد که مطالبات ویلموتس را از حساب ایران در آن جا پرداخت کند.

او افزود: شستا چکی از فدراسیون در اختیار داشت که به نظرما این چک قانونی نیست، چون فقط خزانه دار فدراسیون آن را امضا کرده است و ما هم در این زمینه فرجام خواهی کردیم. البته آن‌ها از طریق مقامات قضایی اقدام کرده‌اند و پرونده را به اجرای احکام فرستاده و کارشناسان هم حدود ۷۰ میلیارد تومان روی ساختمان فدراسیون فوتبال قیمت‌گذاری کرده‌اند. در این مدت، حدود ۱۶ میلیارد تومان پرداخت کرده و فقط ۹ میلیارد تومان بدهی داریم؛ اما شرکت شستا روی چک ۲ میلیون یورویی اقدام کرده و خواستار پرداخت مطالباتش به یورو است.

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: توافقات ما از ابتدا این بود که این بدهی را به صورت ریالی پرداخت کنیم و آن‌ها به صورت ریالی ۱۶ میلیارد تومان از ما دریافت کرده‌اند. ما در این جا نیاز به کمک وزیر صنعت و وزارت ورزش و جوانان داریم، چون اقدام شرکت شستا روی چک قانونی نیست.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۰ دی ۱۳۹۹
بعله پول مردم وکارگران را ببرین بدین کی روش و طلبکار هم باشید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۰ دی ۱۳۹۹
تامين اجتماعي پول مفت را ازمردم میگیره و بجای خدمات دهی به مردم بیچاره داره برای بقیه ارکان ها پدری می کنه. و پول مردم به باد میده.شستا باید خدماتش به مردم زیاد کنه.متاسفانه در مقابل پولی که دریافت میکنه خدمات صفر است. بازرسان کجا هستند ؟
آخرین اخبار