معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

مرگ روزانه بر اثر کرونا در لرستان به یک نفر رسید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تعداد مرگ بر اثر کرونا در این استان طی ۲ روز متوالی به یک نفر کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، مریم کوشکی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تعداد مرگ بر اثر کرونا در این استان طی ۲ روز متوالی به یک نفر کاهش یافته است.

مریم کوشکی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تعداد جان باختگان کرونا در این استان تا ششم دی ماه جاری یکهزار و ۲۸۴ نفر بود که تا پایان هشتم دی ماه با مرگ یک نفر در هر روز به یکهزار و ۲۸۶ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه میزان مرگ و میر کرونا طی آذرماه نسبت به ماه قبل از آن ۳۲ درصد در لرستان کاهش یافته است ادامه داد: انتظار می‌رود با تداوم طرح محله محور شهید سلیمانی و رعایت پروتکل ها، روند نزولی ابتلا و مرگ و میر کرونا در استان ادامه داشته باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تا هشتم دی ماه ۱۵۷ هزار و ۷۶۸ نمونه مشکوک کرونا به آزمایشگاه‌های تشخیص استان ارسال و از این تعداد پاسخ ۱۵۷ هزار و ۶۰۰ مورد اعلام شده است.

کوشکی اظهار داشت: تا این تاریخ ابتلای قطعی ۶۰ هزار و ۴۳۲ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۸۶ نفر نیز جان باخته اند.

تا هفتم دی ماه ابتلای ۶۰ هزار و ۲۶۰ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۸۵ نفر جان خود را از دست داده اند.

براساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا، خرم‌آباد تنها شهر با وضعیت نارنجی در لرستان است و مابقی ۱۰ شهرستان این استان در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۱ دی ۱۳۹۹
انشاا... که همه شهرهای استان به وضعیت سفید برگردند