مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: در اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» به همت بنیاد کرامت رضوی برگزار می‎شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی مختاری مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: در آستانه اولین سالگرد شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، موسسه جوانان آستان قدس رضوی پویش مسابقه کتابخوانی «راز سلیمانی» را با بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی و غیرنقدی برنامه‎ریزی کرده است.

او با اشاره به تالیف کتاب «مکتب سلیمانی» در کارگروه محتوایی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، افزود: پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» با محوریت کتاب «مکتب سلیمانی» تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‎ها را از سایت www.raaz.javanan.org و یا با ارسال عدد ۵ به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۸۸۸ تهیه کنند.


مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی با اشاره به محتوای این کتاب ادامه داد: این اثر در واقع بر مبنای سخنان رهبر معظم انقلاب در منزل سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص جهاد اکبر و رمز و راز محبوبیت ایشان در قلوب مومنان تالیف شده است و نگاهی جامع به مکتب توحیدی حاج قاسم سلیمانی دارد، مکتبی که زاییده تعالیم حیات بخش معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

مختاری بیان کرد: با توجه به ظرفیت بی‎نظیر شبکه جوانان رضوی در سراسر کشور، تشکل‎های این شبکه به عنوان توزیع، فروش و مبلغان این پویش در سراسر ایران خواهند بود.

او با اشاره به راه‎اندازی نرم‎افزار تعاملی موبایلی برای این پویش تصریح کرد: در این پویش مسابقه، شرکت‎کنندگان می‎بایست ۵ مرحله همچون، نامه به حاج قاسم، معرفی کتاب، عکس با کتاب را انجام داده و تولیدات خود را یا در سایت و یا در نرم‎افزار موبایل پویش با نام بی‌نهایت طراحی شده، ارسال کنند.

انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.