در سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، همزمان با سراسر کشور قبور شهدای مدافع حرم در شیراز عطر افشانی و گلباران شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،قبور مطهر شهدای مدافع حرم شهر شیراز، امروز، در آستانه سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان، برخی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، عطرافشانی و گلباران شد.

حجت الاسلام محمدی پور رئیس بنیاد شهید استان فارس، گفت: راه و مسیر شهدا، امتداد مکتب و قیام عاشورای حسینی در عصر حاضر است.

او، بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در گرو زنده نگه داشتن نام، یاد و خاطره شهدا است، فرهنگی که نشأت گرفته از مکتب عاشوراست و زنده نگه داشتن این مکتب و این فرهنگ، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان دین و انقلاب را در بین آحاد مختلف مردم تقویت می کند.

محمدی پور، تصریح کرد: فرهنگ شهادت، امنیت و آسایش مردم و کشور ما را در برابر دشمان قسم خورده نظام و انقلاب بیمه کرده ، فرهنگی که در حال حاضر با تقدیم شهدای سرافراز مدافع حرم به حد اعلای خود رسیده است.

در این مراسم، حاضران با قرائت فاتحه و صلوات به ارواح پاک شهدا، انقلاب اسلامی و امام شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی نام و یاد شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند و با عطرافشانی و نثار شاخه‌های گل با آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار