امام جمعه قزوین:

فرهنگ مواسات پس از کرونا هم ادامه خواهد یافت

امام جمعه قزوین گفت: ان شاء الله بعد از کرونا فرهنگ مواسات و نوع دوستی در جامعه ادامه خواهد یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در بازدید از فعالیت‌های جهادی مسجد صاحب الزمان (عج) قزوین در طرح "سلام همسایه" قرارگاه جهادی شهید سلیمانی گفت: در این دوران کرونا به فکر همسایه بودن در حال جان گرفتن است که ان شاء الله بعد از این بحران هم این فرهنگ مواسات و نوع دوستی در جامعه ادامه خواهد یافت.

وی گفت: کرونا هم یکی از آزمایشات است که انسانیت و نوع دوستی ما را در شرایط بحرانی مورد آزمایش قرار می‌دهد.

نماینده، ولی فقیه در استان یادآور شد: دفاع مقدس هم نوعی آزمایش است که ناخالص‌ترین و خالص‌ترین افراد در آن مشخص شدند؛ اکنون هم که ما در این وضعیت قرار گرفتیم حقیقتا توانمندی‌هایی که مردم، جامعه، مساجد و نیرو‌های مومن داشتند خودش را نشان داد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: مسجد و اهالی مسجد در این شرایط سخت بیکاری و مشکلات معیشتی به فکر مردم باشند و با هر ابزار و ظرفیتی به میدان بیایند؛ حاج قاسم به ما آموخت که برکت مسجد باید حتی به کسانی هم که دین ندارند، برسد.

وی گفت: سردار سلیمانی به سراغ ایزدی‌های عراق و مسیحیان سوریه رفت، چراکه اختلافات دینی و مذهبی ربطی به مشکلات معیشتی، بیماری، امنیت و آسایش ملت‌ها ندارد که به مخاطره افتاده است و باید به داد همه رسید.

امام جمعه قزوین گفت: بستر نگاه حکومت جهانی امام زمان (عج) این است که به همه اهل عالم توجه دارد و یکی از ویژگی‌های سردار سلیمانی شرح صدر بود که همه را درنظر می‌گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار