رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین گفت: ۵۶۴ دانش‌آموز تحت پوشش در این شهرستان از خدمات حمایتی و کمک هزینه تحصیلی این نهاد برخوردار هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بهمن کرداری روز پنجشنبه در آیین اهدا تبلت به دانش آموزان نیازمند قصرشیرینی،گفت:کمیته امداد در طول سال مایحتاج تحصیلی دانش آموزان مددجویان را شامل بسته‌های تحصیلی در قالب کیف، کفش و نوشت افزار تامین می‌کند.

او اظهار داشت: در صورتی که خانواده یا دانش آموزی به هر نحوی نیاز به کمک داشته باشند با مراجعه به کمیته امداد و داشتن شرایط می‌توانند از خدمات این نهاد بهره‌مند شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین گفت: همچنین ۳۴ دانشجو هم تحت پوشش این نهاد هستند که از ابتدای امسال ۱۸ میلیون تومان شهریه دانشگاه آن‌ها پرداخت شده است.

فرماندار قصرشیرین نیز گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۶ دستگاه تبلت توسط خیران شهرستان به ارزش ۱۵۶ میلیون تومان خریداری و با همکاری کمیته امداد امام (ره) به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

مرادعلی تاتار اظهار داشت: برحسب مراجعه مددجویان به کمیته امداد امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه فرزندان آنان به علت نداشتن تبلت و گوشی موبایل از تحصیل باز می‌مانند، این تبلت‌ها براساس اولویت به آنان داده شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.