همزمان با اجرای رزمایش فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مکتب"حاج قاسم" خدمات مشاوره توسط نیروی انتظامی ارائه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ مهدیه کارگر رییس مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان گفت:همزمان با رزمایش مکتب حاج قاسم در جنوب کرمان کارشناسان مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان کرمان با حضور در بین اهالی این مناطق به صورت چهره به چهره به آنان خدمات مشاوره‌ای ارائه دادند.

بخشی مهمی از رزمایش اخیر پلیس در مناطق کمتر برخوردار و منطقه محروم جنوب استان توجه به نیازمندی‌های فرهنگی و اجتماعی اهالی این مناطق است که طی بازدید چند هفته قبل فرمانده انتظامی استان مورد تاکید قرار گرفت.

او افزود: یکی از دغدغه‌ها و موارد مورد تاکید فرمانده انتظامی استان، رسیدگی به مسائل روحی و نیاز‌های فرا مادی ساکنان خطه کویر جازموریان بود که در این رابطه در ابتدا یک سری مطالعه و تحقیقات میدانی روی اهالی صورت گرفت.

او تاکید کرد: در ادامه تیم‌های مشاوره فعال از برخی رده‌های مرکز استان و شهرستان‌ها به این رزمایش اعزام شدند تا در کنار توزیع اقلام معیشتی به این افراد خدماتی را هم در حوزه امور مشاوره‌ای ارائه دهند.

کارگر تصریح کرد: در این راستا ۱۲ تن از کارشناسان مشاوره پلیس استان در قالب ۶ تیم در جمع مردم مناطق روستایی که بعضا در خانه‌های ساده و کپری ساکن بودند حضور یافتند و سعی کردند ضمن برقراری ارتباط صمیمی با این افراد برخی راهنمایی‌های لازم در حوزه امور درسی، مسائل فردی و خانوادگی را به آنان ارائه دهند .

او گفت: ارتباطات خوبی با مردم این مناطق برقرار و به بخش زیادی از مسائل آن‌ها رسیدگی شد وتلاش می شود این خدمات ادامه دار باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.