امام جمعه شهرکرد؛

جوانان امروز این مرز و بوم دنباله رو مکتب سلیمانی اند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: امروزه جوانان این مرز و بوم دنباله رو مکتب حاج قاسم سلیمانی اند، مکتبی که رکن اصلی آن ولایت مداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیام جمعه این هفته که جایگزین نماز جمعه شد به حوادث سال ۱۳۸۸ که به نهم دی ماه انجامید پرداخت و گفت: در آن روز حقاً بصیرت مثال زدنی به نمایش گذاشته شد و باید از او درس گرفت.

او با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان افزود: فتنه دشمنان هر روز رنگ عوض می‌کند، اما رخت بر نمی‌بندد، شیطان تا هست فتنه هم هست، فتنه عمدتا از شیطان و شیطنت‌ها نشئت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام نکونام اضافه کرد: در فتنه ۸۸ قضایایی را در اذهان عمومی و افکار مردم به وجود آوردند که آن حوادث سنگین متأسفانه رقم خورد و آن خسارت‌های عظیم به وجود آمد که بحمدلله مردم ورود پیدا کردند و آن فتنه عظیم را خنثی کردند.

او ادامه داد: تا راه انقلاب اسلامی ادامه دارد فتنه هم هست و تداوم دارد، فتنه‌ها را باید شناخت و آن‌ها را خنثی کرد.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی مصداق بارز «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» بود و استکبار از این شخصیت عظیم می‌ترسید، این خیلی مهم است یک نفر به جایی برسد که اینقدر اقتدار پیدا کند.

او افزود: دشمن فکر می‌کند اگر شهید سلیمانی را از ما گرفت کار تمام شده است، باید بگویم سخت در اشتباه است تازه آغاز نقش آفرینی شهید سلیمانی است، آغاز پرورش جامعه‌ای بر افکار شهید سلیمانی است، آغاز حرکت نورانی است که شهید سلیمانی آغاز کرد این مکتب و راه و روش ان‌شاالله ادامه پیدا می‌کند.

حجت الاسلام نکونام اضافه کرد: امروزه جوانان این مرز و بوم دنباله رو مکتب حاج قاسم سلیمانی اند، مکتبی که رکن اصلی آن ولایتمداری است.

او در ادامه به نقشه استعماری کشف حجاب که در ۱۷ دی ماه ۱۳۱۴ صورت گرفت اشاره کرد و گفت: کشف حجاب فتنه‌ای بود که دشمن برای سست کردن بنیان جامعه‌های ایمانی و توحیدی به کار بست، ولی به حمدالله مردان و زنان ما این فتنه را شناختن و در برابر این فتنه ایستادند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.