سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان با صدور پیامی نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان با صدور پیامی نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

یک سال از شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست رژیم جنایتکار آمریکا می‌گذرد، سرداری که با خون خود، درخت تنومند مقاومت، اخلاص و عمل را در منطقه راهبردی غرب آسیا آبیاری کرد و خونش جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی داد.

حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان شناخته شده بود. ایشان نمادی بارز از عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود. از این رو تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند و الحق که نام سردار دل‌ها برازنده او بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک مجدد به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و خانواده معظم آن شهید معزز و مردم قهرمان و ولایتمدار و سرفراز ایران اسلامی و گرامیداشت هفته بصیرت، استمرار راه پر افتخار و با عزت اش را با عظمتی فزون‌تر از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت مدیر مخابرات منطقه خوزستان در اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در پیامی فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت اولین سالگرد شهادت سردار شجاعت و تدبیر سردار سلیمانی و همرزمانش آمده است:

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

شهادت هنر مردان خداست و مجاهدین فی سبیل الله شایسته‌ترین افراد برای کسب این مدال پر افتخار و همجواری با سالار شهیدان در رضوان الهی است. بی شک ایشان نماد عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود، مردم ولایتمدار خوزستان هیچ گاه دلاوری‌های سردار دل‌ها که در روز‌های دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و دفاع از خانه و کاشانه در برابر هجوم بی امان سیلابی ویرانگر که سایه غیرت و حمیت ایرانی و اسلامی خود را نشان داده است، فراموش نخواهند کرد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ ارتباطات و مخابرات منطقه خوزستان فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت اسطوره مقاومت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، ایثارگران گرانقدر تسلیت می‌گویم و از درگاه حق تعالی مسألت دارم که ما را در حفظ امانت گرانقدر آن شهید و ادامه راه پاکش یاری نماید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل‌اکبری
۱۹:۱۸ ۱۲ دی ۱۳۹۹
عالییی