مدیر امور صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه با اشاره به حمایت خوب دولت از بیمه روستاییان گفت: ۵۲ هزار خانوار کرمانشاهی از سال ۹۲ تاکنون زیرپوشش این بیمه قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سجاد پرسته  با بیان اینکه هم اکنون ۸۳ هزار و ۴۰۴ خانوار در استان کرمانشاه زیرپوشش بیمه روستاییان و عشایر قرار دارند گفت:۲ هزار و ۵۰۰ مستمری بگیر در استان وجود دارد.

پرسته افزود: بیشترین میزان پرداختی به حدود ۱۱ میلیون ریال و کمترین نیز به بیش از پنج میلیون ریال می‌رسد.

این مقام مسئول ادامه داد: کرمانشاه، اسلام آبادغرب و سنقروکلیایی بیشترین تعداد بیمه شده روستایی و عشایری را به خود اختصاص داده اند.

۳۹ درصد جمعیت استان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه هم گفت: هم اکنون ۷۶۵ هزار نفر معادل ۳۹.۳ درصد جمعیت استان زیرپوشش خدمات این بیمه قرار دارند.

ایمان بیوس در این جلسه اظهار داشت: در سه سال اخیر و در حوزه کشاورزی شاهد رشد کارگاه‌های تحت پوشش کشاورزی در اداره کل تامین اجتماعی استان بوده ایم.

او افزود: در سال ۹۷ تعداد ۱۳۷ کارگاه و ۲۱۰ نفر، سال ۹۸ تعداد ۲۰۸ کارگاه و ۲۵۳ نفر و در ۹ ماه سپری شده از سال ۹۹ نیز ۵۶۵ کارگاه با ۷۱۹ نفر تنها در بخش کشاورزی زیرپوشش تامین اجتماعی درآمدند.

بیوس  بیان کرد: با این تعداد کارگاه و افرادی که تحت پوشش تامین اجتماعی استان درآمدند مجموع کارگاه‌های بخش کشاورزی به ۹۱۰ مورد و تعداد کشاورزان بیمه شده نیز به یک هزار و ۱۸۲ نفر رسیده اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.