استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  متن پیام محمد علی شجاعی به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

یکسال از شهادت یار دیرینه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و یکی از فرزندان انقلاب اسلامی، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به دست دشمنان همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد، سرداری که بودنش امنیت را برای منطقه به ویژه کشور‌های ناآرام و جنگ زده به همراه داشت و موجب ترس و دلهره ناجوانمردان زمانه بود.

حاج قاسم سلیمانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ها آفرید و در خط مقدم نبرد حق علیه باطل دست از هیچ تلاشی برنداشت، در دوران پس از جنگ تحمیلی هم عنصری مهم برای مبارزه با تروریسم بود و با رشادت و جانفشانی‌های فراوان جان عزیز خود را در طبق اخلاص قرار داد تا داعش و هم پیمانان آنان حتی جرات نزدیک شدن به این مرز و بوم را نداشته باشند و ترس از این سردار رشید و توانمند ایران اسلامی همیشه در دلشان ماندگار باشد.

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماد غیرت، رشادت، شهادت، استکبارستیزی و دفاع از کیان میهن اسلامی بود که هنوز هم شنیدن نامش و مکتبش ترس را بر جان مستکبران و آرامش را بر دل و جان آزادیخواهان جهان طنین انداز می‌کند.

شهادت سردار سلیمانی و فتوحات وی در کارزار جنگ با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر فرهنگ ناب دفاع مقدس و دفاع از مظلومان را به رخ جهانیان کشید و اکنون انتقال مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به نسل‌های آینده یک ضرورت است.

اینجانب فرارسیدن سالروز شهادت آن شهید معزز و والامقام را گرامی داشته و از خداوند متعال توفیق ادامه راه مکتب ایشان را برای همه عاشقان ولایت و میهن اسلامی آرزومندم.

                                                                                                                                                     محمدعلی شجاعی
                                                                                                                                                  استاندار خراسان شمالی

انتهای پیام/د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.