حاج قاسم، قهرمانی برای نسل جدید انقلاب

معاون بسیج اساتید استان اصفهان گفت: حاج قاسم فرمانده و قهرمانی است برای نسل جدید انقلاب، نسلی که رشادت فرماندهان جنگ هشت سال دفاع مقدس را ندیده است.

بیژن شمس فرمانده جنگ نرم و معاون بسیج اساتید استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: کشور ما ایران همواره مملو از دلاورمردانی بوده که تا پای جان برای حفظ شرف، عزت و ناموس کشور ایستادگی کرده اند، از قدیم الایام و حکومت‌های شاهنشاهی گرفته تا دوران انقلاب و پس از آن هشت سال جنگ تحمیلی، فرماندهان و سرداران بزرگی که هیچ گاه نام و یاد رشادتهایشان فراموش نخواهد شد، اما در این میان نسل جدید انقلاب هیچ گاه از نزدیک خصلت‌ها و ویژگی‌های چنین افراد شاخصی را لمس نکرده بود.

او ادامه داد: نسل جدید به قهرمانی نیاز دارد که متعلق به زمان خودش باشد و حاج قاسم مردی بود تمام عیار که تمام جلوه‌های یک شخصیت ویژه، دوست داشتنی و قابل اعتماد را برای همه اقشار جامعه خصوصا نسل جدید انقلاب، کودک، نوجوان و جوان را داشت.

معاون بسیج اساتید استان اصفهان افزود: حاج قاسم در دوران دفاع مقدس هم از فرماندهان طراز اول جنگ بود، اما به نظر می‌رسید در این حوزه قدری فراموشی به مردم دست داده بود و نیاز بود شخصی مانند ایشان از جنگ تا کنون باقی بماند تا سی و اندی سال بعد از جنگ مردم بار دیگر جلوه‌ای از رشادت‌های فرماندهان جنگی را از نزدیک به چشم ببینند و بار دیگر درک کنند که خرازی‌ها باکری‌ها و همت‌ها چگونه بودند.

بیژن شمس تاکید کرد: در حقیقت حاج قاسم فرمانده و قهرمانی است برای نسل جدید، نسلی که رشادت فرماندهان جنگ هشت سال دفاع مقدس را ندیده بود. در سردار سلیمانی جمیع خصلت‌های نیک جمع بود و به همین دلیل ایشان قهرمان ملی کشور می‌شود و لقب سردار دل‌ها را میگیرد.

او ادامه داد: او در حوزه نبوغ نظامی سرامد بود، در جنگ با داعش فرماندهی به دست ایشان بود، به دلیل اینکه قابلیت‌های حاج قاسم فراتر از قابلیت‌های نظامی سایرین بود، روحیه شهادت طلبی که عمق استراتزی نظام اسلام است در عمق وجود ایشان ریشه داشت و اخلاص این فرمانده، سایرین را به شدت به خود جذب می‌کرد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار