۵۳ اصله تیربرق فرسوده شهرستان سیب و سوران تعویض شد

مدیر امور توزیع برق شهرستان سیب و سوران گفت: ۵۳ اصله تیر فرسوده شبکه فشار ضعیف برق این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون تعویض شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدرحیم حسین‌بر مدیر امور توزیع برق شهرستان سیب و سوران : این تعداد تعویض در راستای افزایش پایداری شبکه، جلوگیری از بروز خاموشی، بهبود ارائه خدمات به مشترکان، پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و در نهایت کسب رضایت مشترکان انجام شده است.

او  با بیان اینکه این اقدام با تلاش نیرو‌های بهره‌برداری امور و در حوزه شهری و روستایی سیب و سوران انجام شده است افزود: اعتبار هزینه شده برای این طرح تعویض ۱۲۷ میلیون تومان بوده است.

مدیر امور توزیع برق شهرستان سیب و سوران به برگزاری مانور‌های جهادی در حوزه توزیع برق سیستان و بلوچستان اشاره کرد و اظهار داشت: در برگزاری ۲ مانور جهادی در این استان ۱۵۶ اصله تیر فرسوده در مناطق مختلف استان تعویض شد.

او در ادامه به اپلیکیشن برق من اشاره کرد و افزود: مشترکان برق در صورت بروز هر گونه خسارت وارده می‌توانند از طریق این اپلیکیشن (منوی خاموشی) در خواست خود را به صورت شبانه روزی اعلام و پیگیری کنند.

بانتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار