استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سردار سلیمانی منادی وحدت بود و با شهادتش اسوه انسجام امت اسلامی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به سبب ارتباط صمیمانه‌ای که با اقشار مختلف جامعه داشت در زمان حیات خود منادی وحدت بود و پس از شهادت نیز اسوه انسجام امت اسلامی شد.

او افزود: درست در زمانی که مشکلات و اختلاف نظر‌های موجود در جامعه به یک معضل تبدیل شده بود، سردار سلیمانی که در حوزه نظامی به خوبی درخشیده بود، فارغ از هر سلیقه‌ای در محور مسائل اجتماعی نقش ارزشمندی را در وحدت و انسجام ملی ایفا کرد.


بیشتر بخوانید


عباسی ادامه داد: سردار سلیمانی که در طول هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک الگوی خستگی‌ناپذیر معرفی شده بود، بعد از جنگ به عنوان یک شخصیت فرهیخته نظامی و فرهنگی فارغ از هر سلیقه‌ای در محور مسائل اجتماعی نیز درخشید و به دلیل ارتباط بسیار صمیمانه‌ای که با همه اقشار مردم، سیاسیون و دانشگاهیان داشت در تقویت وحدت خدمات ارزشمندی به نظام ارائه داد.

عباسی تصریح کرد: این نقش محوری و انسجام‌بخش در زمان شهادت این بزرگ‌مرد تقویت شد که نمونه آن را در حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار مشاهده کردیم، که همگی فارغ از هر رنگ و جناح بهترین تصویر یگانگی و انسجام ملت و نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به نقش سردار سلیمانی در جبهه مقاومت و نقش‎‌آفرینی فراملی این سردار بزرگ اسلام نیز اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی از زمانی که با حضور همیشگی در سپاه قدس نقش پررنگ خود را در امنیت مردم، دفاع از حرمین شریفین و مبارزه تمام قد با داعش به نمایش گذاشت، هم در داخل کشور و هم در کشور‌های منطقه به عنوان یک ناجی و یک ژنرال پرقدرت و البته با ایمان و با اخلاص در سطح بین‌الملل معرفی شد و با ضربات مهلکی که به صهیونیست‌های غاصب و داعش وارد شد، روز به روز بر محبوبیت و معروفیت این فرمانده دلاور عرصه مقاومت افزوده شد.

عباسی ادامه داد: نیرو‌های مقاومت با پیوستن به حاج قاسم، او را فرمانده شجاع محور مقاومت دانستند و با اقتدا به ایشان در مسیر مبارزه با داعش به پیروزی‌های ارزشمندی دست پیدا کردند و به سبب چنین خدماتی بود که با شهادت سردار سلیمانی تمامی عاشقانش چه در داخل و چه در خارج از مرزها، عزادار شدند.

او با بیان اینکه راه و مکتب سردار سلیمانی جاودانه خواهد شد، اظهار داشت: بی‎شک استکبار جهانی همواره در نقاطی نظیر خاورمیانه به دنبال ایجاد پایگاهی برای بدست آوردن منافع بیشتر است، اما تا زمانی که راه و مکتب شهید سلیمانی را ادامه دهیم و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی وحدت و یگانگی خود را حفط کنیم، درخت تنومند انقلاب اسلامی تداوم می‌یابد و دشمن نمی‌تواند آسیبی به کشور بزند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تبیین سیره و مکتب شهید سلیمانی در جامعه، خاطرنشان کرد: برپایی همایش‌های فرهنگی، یادواره‌های مقاومت، جشنواره‌های هنری و رسانه‌ای و سایر برنامه‌ها می‌تواند در معرفی صحیح و درست سردار رشید محور مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی موثر واقع شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار