حجت الاسلام عالی در ساوه:

مرجعیت اصیل شیعه هدف توطئه‌های دشمنان

استاد حوزه‌ علمیه قم در جمع مردم ساوه گفت: توطئه‌های دشمنان مرجعیت اصیل شیعه را هدف گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،حجت الاسلام مسعود عالی استاد حوزه علمیه قم در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه  و گرامیداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بزرگترین فرمانده ضد تروریسم جهان و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هدف قرار دادن مرجعیت اصیل شیعه را از توطئه‌های دشمنان بیان کرد.

حجت الاسلام عالی افزود: حرکت‌های شیعی بدون ولایت اجتماعی در طول تاریخ به شکست منجر شده و اینک جمهوری اسلامی با محوریت مرجعیت مقتدر و عالم به مسائل، در طول تاریخ خود از انواع حوادث، جنگ تمام عیار جهانی بر علیه کشور و فتنه‌های براندازانه، عزتمندانه عبور کرده است.

او اضافه کرد:در عصر حاضر شاهد افزایش شبهات و فتنه‌ها و بعضا خطا‌های جبران ناپذیری به کشور هستیم که برخی‌ها از روی خصومت آن‌ها را به مرجعیت مقتدر شیعی نسبت می‌دهند که باید با درک شرایط و بصیرت انقلابی، مانع نفوذ، تفرقه و انحراف در جریان بزرگ انقلاب اسلامی شویم.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: شهید سلیمانی مصداق بارز ولایت پذیری و اسوه‌ی تشکیل محور مقاومت در منطقه بود.

او ادامه داد: اسرائیل با طراحی ایده تشکیل حکومت نیل تا فرات و راه اندازی گروه‌های داعشی و برهم زدن امنیت منطقه، قصد تجزیه و گرفتار کردن سی ساله کشور‌های اسلامی در جنگ و ناامنی داشت و هدف تثبیت موقعیت و تبدیل شدن به قدرت اول منطقه را در سر می‌پروراند.

حجت الاسلام عالی گفت: تشکیل و تقویت محور مقاومت در منطقه از سوی سردار سلیمانی معادلات جنگ در منطقه را به سود جهان اسلام تغییر داد و برخلاف تحلیل‌های آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها ایران به قدرت برتر منطقه تا جنوب یمن و دیوار حائل در سوریه تبدیل شد.

او  زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) را از مهمترین اقدامات حاج قاسم سلیمانی برای تشکیل یک جبهه جهانی در دنیا توصیف کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.