تولید نماهنگ فرمانده در جهرم

نماهنگ فرمانده با موضوع شهید قاسم سلیمانی با مشارکت کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی در شهرستان جهرم تولید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود گواهیان مدیر کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی شهرستان جهرم، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام که از زندگی خود گذشتند تا امنیت و آرامش از چهره جامعه زدوده نشود بر همگان واجب و لازم است.

او، با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به شیوه های مختلف ممکن است، بیان کرد: این کانون فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف به ویژه از طریق فعالیت های هنری در زنده نگه داشتن راه و منش شهیدان گام بر می دارد.

گواهیان، تصریح کرد: کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی در این زمینه فعالیت چشمگیری داشته و در مناسبت های مختلف به تولید آثار فاخر با موضوع شهدا می پردازد.

مدیرکانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی شهرستان جهرم، ادامه داد: نماهنگ فرمانده به مناسبت نخستین سالروز شهادت  شهید حاج قاسم سلیمانی و با مشارکت گروه رسانه ماح تولید شده است.

او، با تاکید بر اینکه اینکه زمان تولید این نماهنگ از سوی گروه سرود ماح چهار دقیقه و  ۳۴ ثانیه بوده، افزود: نماهنگ فرمانده در وصف رشادت های جان برکفانه و دلیرمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی تولید شده است.

گواهیان، با بیان اینکه این شعر  اثر سروده سیده سارا موسوی بوده و آهنگ و تنظیم آن نیز به وسیله مهرداد صدقی انجام شده، اضافه کرد: اعضای گروه سرود در این اثر متشکل از عباس نصیری، علی رحمانیان، مجتبی رحمانیان، علیرضا افضلی، حمیدرضا شعبانی، محمدرسول آبروشن، مهیار فاتح نیا، علی ذوالفقارنسب، ابوالفضل آبی و ابوالفضل ترابی بوده است.

مدیرکانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی شهرستان جهرم، اظهار کرد: مدیر تولید این اثر را سید عباس طهماسبی بر عهده داشته و تدوین آن بر عهده عباس رحمانیان و کارگردانی و سرپرستی گروه سرود نیز بر عهده علیرضا کاظمی بوده است.

تولید نماهنگ فرمانده در کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی در قالب رواق همدلی در طرح ملی ایران قوی انجام شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار