فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ولایتمداری را شاخصه بارز مکتب شهید سلیمانی دانست و گفت : مکتب سلیمانی نگاه ولایتمدارانه را سبب موفقیت، عاقبت‌بخیری و رضایتمندی خداوند می‌داند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : مقام معظم رهبری فرمودند، شهید سلیمانی یک فرد نبود، یک مکتب برای تمام افراد آزاده است که در مکتب امام راحل (ره) پرورش یافت بود.

او گفت : مکتب امام (ره) و شهید سلیمانی بر پایه توحید واقعی و آموزه‌های دین اسلام استوار است که با ویژگی‌های بسیار، نگاه عمیق و نافذی به اسلام ناب محمدی دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه، ولی فقیه در مکتب امام راحل (ره) و مکتب سلیمانی، افزود: در مکتب امام (ره) آمده، پشتیبان ولایت فقیه باشد تا آسیبی به این مملکت نرسد و مکتب سلیمانی نگاه ولایتمدارانه را سبب موفقیت، عاقبت‌بخیری و رضایتمندی خداوند می‌داند.

او ولایتمداری را شاخصه بارز مکتب شهید سلیمانی دانست و افزود: باید با پیروی از مکتب امام و شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دهنده راه این شهید عزیز محور مقاومت باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.