عفری مفرد گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی یک رویداد بزرگ تاریخی است و انتقام خون او جز با اخراج آمریکایی‌ها محقق نمی‌شود.

حبیب عفری مفرد فرماندار هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت سردار دل‌ها به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، یک رویداد بزرگ تاریخی قلمداد می‌شود.

او تمسک به ولایت فقیه و پیروی از فرمایشات ایشان و جمهوری اسلامی افزود: انتقام خون سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آن‌ها جز با اخراج آمریکایی‌ها از منطقه محقق نخواهد شد.

عفری مفرد واقعه ۱۶ دی را نقطه عطف در تاریخ جنگ تحمیلی دانست و بیان داشت: در این تاریخ چند جوان دانشجو علیرغم تعداد کم آن‌ها و نداشتن امکانات و تجهیزات، توانستند جلوی رژیم بعث عراق ایستادگی کنند و در این راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

فرماندار هویزه در ادامه به تغییر نام ۲ مدرسه همزمان با سالگرد سردار سلیمانی اشاره و تصریح کرد: دبیرستان ابن سینا به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دبستان ابرار به نام شهید ابومهدی المهندس تغییر نام دادند و در پایان جمعی از فرهنگیان ضمن حضور در مزار شهدای گمنام و مزار شهدای هویزه پس از قرائت فاتحه و غبارروبی، نماز ظهر و عصر اقامه شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار