فرماندار جوانرود گفت : حاج قاسم سلیمانی تنها متعلق به فرد، گروه، جغرافیای خاص و ملت خاصی نبود بلکه این شهید والامقام متعلق به جغرافیای جهان اسلام و نماد مبارزه و مقاومت با نظام سلطه بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت : شهید سلیمانی نمونه و الگوی کامل یک مجاهد فی سبیل الله بود و در طول عمر پربرکت خود، چه در دوران مبارزه با نظام ستم شاهی، دوران دفاع مقدس و پس از آن با حضور در عرصه‌های مختلف نقشی ماندگار در منطقه خاورمیانه به جای گذاشت.

فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول (ص) جوانرود با بیان ویژگی‌های سردار سلیمانی گفت : اخلاص، سرباز ولایت، جامعیت ابعاد، قدرت تدبیر و منطق استوار، مردم داری و عشق به مردم، حریت و آزادگی و تکلیف گرایی از ویژگی‌های این شهید والامقام است.

سردارعلی احمد فیض الهی با تاکید بر ضرورت تداوم راه و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: سردار سلیمانی جزء رویش‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران بود که جان خود را در طبق اخلاص و در مسیر ولایت‌مداری عرضه کرد.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود گفت: این یادواره به مناسبت شهادت اولین سالگرد سردار سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره ۳۴۴ شهید شهرستان جوانرود برگزار شده است.

 بهرام میرزایی، به برنامه‌های گرامیداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه و مسابقات فرهنگی و هنری و طومار انزجار از قاتلان سردار دل‌ها برای گرامیداشت سالگرد این شهید والا مقام از مهمترین برنامه‌های شهرستان جوانرود در این ایام است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.