رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری از فضاسازی گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با نصب و اکران بنر‌ها در سطح شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرامرز رحمتی زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گفت : تنها سردار سلیمانی نیست که جانش را در راه ایران داده، اگر به تاریخ بنگریم، می‌بینیم که هزاران هزار سرباز در راه وطن جان خود را فدا کرده اند. آن‌ها جانشان را نثار ایران و ایرانی کردند تا دشمن نتواند به آن‌ها دست درازی کند. یاد سردار سلیمانی برای همیشه در بین ما ایرانیان زنده خواهد ماند.

او گفت : آرزوی مردان خدا، رسیدن به مقام شهادت است، او به مقامش رسید و تا ابد نامش در تاریخ ماندگار خواهد ماند، او به صف شهدای راه خدا پیوست، حاج قاسم لقب شهید زنده را به خود گرفته بود و همگان او را مالک اشتر ایران می‌نامیدند.

او افزود: شجاعت را باید در حاج قاسم معنا کرد، از این به بعد باید در فرهنگ لغت برای معنی کلماتی مانند شجاعت، شهامت، استواری و ... اسم سپهبد حاج قاسم سلیمانی را نهادینه کنند. هر کس که می‌خواهد معنای واقعی شجاعت را درک کند، کافیست حاج قاسم را به یاد آورد. حاج قاسم سرمشق کودکان ایران خواهد شد. یاد او برای همیشه در دل مردم زنده خواهد ماند.

رحمتی زاده افزود: با توجه به اهمیت بحث تبلیغات محیطی در عصر پیش رو و در جهت فرهنگ سازی و پیشبرد اهداف متعالی کشور و نظام، نصب و اکران بنر‌های گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سرادار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به صورت وسیع و یکپارچه در سطح شهر اجرا شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.