شرکت آب و فاضلاب کاشان با صرف ۱.۴ میلیارد تومان هزینه ایجاد زیرساخت برای ارائه خدمات غیرحضوری در کاهش ترددها و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مراجعات مشترکان را بیش از ۵۰ درصد کاهش داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: این شرکت با صرف ۱.۴ میلیارد تومان هزینه ایجاد زیرساخت برای ارائه خدمات غیرحضوری در کاهش تردد‌ها و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مراجعات مشترکین را بیش از ۵۰ درصد کاهش داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد حسین خامه چیان، سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب کاشان، به مناسبت سی‌امین سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب در گفتگو با خبرنگاران افزود: این زیرساخت شامل ارتقا و توسعه سخت افزار‌ها و سرور‌های مورد نیاز، نرم افزار خدمات مشترکین و در آمد در محیط وب، سامانه‌های تلفنی، پورتال اینترنتی شرکت، اپلیکیشن تلفن همراه، سامانه پیامکی و خرید تجهیزات هوشمند ارتباط برخط است که با هدف کاهش رفت و آمد‌های مشترکین و جلوگیری از انتقال بیماری کرونا از محل اعتبارات داخلی انجام شد.

او، با تاکید بر حذف کامل قبوض کاغذی ۱۷۵ هزار مشترک آبفا در سال جاری گفت: ۳۰۰ میلیون تومان هزینه ارسال سالانه پیامک به مشترکین است.

به گفته او، ارائه خدمات غیرحضوری همراه با بروزرسانی امکانات، افزایش آگاهی مراجعین و آموزش نیرو‌های شرکت، بیش از ۵۰ درصد مراجعات را کاهش داد.

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب کاشان، با اشاره به اینکه خدمات غیرحضوری این شرکت بزودی از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت قابل دسترسی می‌باشد گفت:ارائه ۲۴ خدمت آبفا و ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲، پورتال اینترنت شرکت به آدرس my.abfakashan.ir، پیامک و بزودی از طریق اپلیکیشن تلفن همراه انجام می‌شود.

خامه چیان، ارسال ۲۳۰ هزار پیامک با دسته بندی مختلف از قبیل صدور صورتحساب و قبض، بازدید مامور ارزیابی و مامور نصب انشعاب و ... در ۵۰ روز گذشته به مشترکین را یادآورشد و گفت: تعداد مشترکین آبفای کاشان با آحاد ۲۴۵ هزار نفری، شامل ۸۳ درصد مشترکین خانگی، ۵ درصد تجاری، ۵ درصد انشعابات ساخت و ساز و بنایی و سایر مشترکین ۷ درصد (اداری، صنعتی، مذهبی، نیرو‌های مسلح و ...) است.

او، تعداد انشعابات غیرمجاز کشف شده آب را در هر سال حدود ۸۵ فقره دانست و گفت: این آمار آبفای کاشان نسبت به دیگر شهر‌ها و شرکت‌ها آمار پایین تری است که همگی پس از شناسایی و طی مراحل قانونی در صورت امکان تبدیل به انشعاب مجاز گردیده یا در غیر اینصورت، انشعاب قطع و جمع آوری می‌شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار