فرماندار بروجن گفت: تاکنون با پرداخت ۳۹۰ میلیارد ریال تسهیلات شهری و روستایی، زمینه تکمیل و بهره برداری از ۷۳۲ طرح در حوزه‌های تولیدی، کشاورزی و گردشگری با اشتغال ۷۳۹ نفر فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست بررسی طرح‌های اشتغالزایی شهرستان که با حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد اظهار داشت: تا کنون با پرداخت ۳۹۰ میلیارد ریال تسهیلات شهری و روستایی، زمینه تکمیل و بهره برداری از ۷۳۲ طرح در حوزه‌های تولیدی، کشاورزی و گردشگری با اشتغال ۷۳۹ نفر فراهم شده است.

او افزود: شهرستان بروجن در بخش‌های صنایع‌دستی، گردشگری، کشاورزی، باغداری و صنعت ظرفیت‌های مطلوبی دارد که برای اشتغالزایی در این حوزه‌ها تمرکز شده است.


بیشتر بخوانید


ملکی طرح‌های کشاورزی را زمینه ساز توسعه و اشتغال پایدار عنوان و اضافه کرد: ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی و رفع مشکلات آن‌ها از اولویت‌های شهرستان است و انتظار می‌رود این بخش به طور ویژه دیده شود و در حوزه کشت‌های گلخانه‌ای و مجتمع‌های دامپروری نیز اعتبارات ویژه در نظر گرفته شود.

او با بیان اینکه احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای و اصلاح الگوی کشت در اولویت برنامه‌ها قرار دارد ادامه داد: امید است با توسعه این طرح‌ها به رونق اشتغال در شهرستان کمک شود.

ملکی گفت: وجود تالاب‌های مهم ملی و بین المللی، بنا‌های تاریخی، مراکز گردشگری و تفریحی در شهرستان بروجن بهترین مکان برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، جذب گردشگران و باعث فراهم بودن زمینه‌های سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان شده است.

گفتنی است با حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیر کل جهاد کشاورزی استان و جمعی از مسئولان شهرستان از تعدادی طرح‌های نیمه تمام اشتغالزایی در شهرستان بروجن بازدید شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار