مهم‌ترین حوادث امروز ۱۴ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۴ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

احتکار ۷۴۴ تن برنج دریک انبار

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی اصفهان مطلع شدند فردی اقدام به احتکار اقلام خوراکی در یک انبارمی کند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام تحقیقات و هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران، همراه با نماینده‌ای از اداره تعزیرات به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده ۷۴۴ هزار و ۱۶۰ کیلو برنج احتکار شده را کشف کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: ارزش برنج‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف محموله بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ هاشمی فر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با کسانی که کالا‌های اساسی و ارزاق مردم را برای سود بیشتر احتکار می‌کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و در این راه نیازمند همکاری و تعامل مردمی می‌باشد که امید است شهروندان عزیز هر گونه موضوع مشکوک را به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.
 

توقیف محموله شیرخشک قاچاق در اصفهان

سرهنگ" کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت خود حین کنترل و نظارت و هوشمندانه بر مبادی رسمی ورودی و خروجی استان به ۳ دستگاه کامیون کشنده حامل محموله صادراتی مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: پس از متوقف شدن خودرو‌های مذکور در بازرسی دقیق از آن ۷۵ تُن شیر خشک که فاقد هرگونه مدارک معتبر و مجوز‌های قانونی بود کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را ۳۴ میلیارد ریال ارزیابی کردند اظهار داشت: با توجه ممنوعیت صادرات محموله مکشوفه و احراز قاچاق بودن آن خودرو‌های مذکور توقیف و رانندگان آن‌ها برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

تصادف  اتوبوس و یک دستگاه تانکر سوخت در محور اصفهان به تهران

فرهاد کاوه آهنگران اظهار کرد: در تماسی از سوی یک سرنشین اتوبوس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اصفهان وقوع تصادفی در ساعت ۱:۵۰ دقیقه بامداد امروز گزارش شد که این سرنشین با اشاره به مه گرفتگی شدید هیچ اطلاعی از محل حادثه نداشت.

او در خصوص چگونگی امدادرسانی در این حادثه، افزود: کارشناسان ستاد فرماندهی از طریق ارسال لوکیشن توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن موقعیت این اتوبوس را پیدا کنند و عوامل هلال‌احمر را سریعاً به محل اعزام کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این حادثه تصادف بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تانکر سوخت پارک شده در کنار جاده به وقوع پیوسته که در شرایط مه شدید سرنشینان قادر به تشخیص محل حادثه نبودند.
احتکار ۷۴۴ تن برنج دریک انبار / توقیف محموله شیرخشک قاچاق در اصفهان


کاوه آهنگران تصریح کرد: طبق اطلاع نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر این تصادف در محور اصفهان به تهران و در نزدیکی پلیس راه نطنز رخ داده است.
 

کشف محموله لیوان کریستال قاچاق در "شاهین شهر

سرهنگ "علی صادقی" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد مستقر در پلیس راه اصفهان تهران حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس اسکانیا مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

او در ادامه افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و با بررسی دقیق تعداد ۳۲۰ دست لیوان کریستال خارجی فاقد هرگونه اسناد گمرکی کشف که در این راستا یک نفر دستگیر و جهت مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: به گفته کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده ۵۰۰ میلیون ریال بوده و با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست، موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
 

کشف ۲۱ هزار نخ سیگار قاچاق دراصفهان

سرهنگ " حمیدرضا اکبری" با اعلام این خبر، گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران پایگاه اطلاعای موفق به کشف ۲۱ هزار و ۳۰۰ نخ سیگار قاچاق از یک مغازه سوپر مارکت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در ادامه بیان داشت: ماموران آن یگان در بازرسی از این واحد صنفی تعداد ۱۹۴ بسته تنباکو، ۱۹ بسته توتون و ۶۰ بسته آدامس قاچاق را نیز کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال توقیفی را ۷۰۰ میلیون برآورد کرده اند، بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار