بهره‌برداری و تکمیل طرح آبرسانی به روستا‌های دژ سلیمان

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آبرسانی به روستا‌های دژ سلیمان تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فیض‌الله پاسره مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب روستا‌های منطقه دژ سلیمان گچساران به واسطه نبود منابع تأمین آب پایدار در دسترس، از تأسیسات شرکت نفت تامین می‌شد و اخیرا مردم این مناطق گلایه‌هایی از وضعیت آب شرب خود داشتند.

پاسره افزود: از سال ۹۶ عملیات اجرایی طرح آبرسانی به این منطقه در کنار ایستگاه پمپاژ سعادت‌آباد شروع شد تا مشکلات موجود برطرف شود.
 
او بیان کرد: برای آبرسانی به این روستا‌ها از محل سد کوثر بالغ بر ۱۵ کیلومتر خط لوله و شبکه انتقال و مخزن ۳۰۰ متر مکعبی را با اعتباری فراتر از ۶۰ میلیارد ریال اجرا کردیم.

پاسره گفت: اصلاح شبکه آبرسانی امامزاده جعفر و ناصرآباد، تعمیر و نگهداری تاسیسات آب آشامیدنی، آبرسانی به روستا‌های سربیشه، بی بی جان آباد، سرآب ننیز، تلخاب شیرین، مظفرآباد لیشتر، هفت چشمه، آب توت به انجیر سیاه، آب انجیر علیا و سفلی و آبرسانی سیار به روستا‌های فاقد آب آشامیدنی از مهمترن خدمات انجام شده سال‌های اخیر در گچساران است.

او بیان کرد: حدود ۸ هزار و ۵۰۰ مشترک در مناطق روستایی این شهرستان خدمات رسانی می‌شوند و در مجموع می‌توان گفت ۹۲ درصد روستا‌های این شهرستان و ۱۰۰ درصد شهر‌های این منطقه از نعمت آب شرب پایدار برخوردارند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.