معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر ۲ روزه خود به چهارمحال و بختیاری، موانع پیشبرد طرح‌های اشتغالزایی این استان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر دو روزه خود به چهارمحال و بختیاری و در دیدار از برخی از واحد‌های تولیدی، موانع پیشبرد طرح‌های اشتغالزایی این استان را مورد بررسی قرار داد.

او با دیدار از طرح‌های اشتغالزایی شهرستان‌های بروجن، سامان و فارسان موانع تکمیل این طرح را بررسی کرد و طی نشست با فعالان بخش خصوصی و متقاضیان طرح‌های تولیدی برای رفع مشکلات فعالان این عرصه راهکار‌هایی ارائه داد.


بیشتر بخوانید


منصوری در این بازدید‌ها ابراز امیدواری کرد، با رفع مشکلات این طرح‌ها که از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی نیز برخوردارند بتوان این طرح‌ها را تا پایان دولت به بهره‌برداری رساند.

حفیظ‌الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از مجموع طرح‌هایی که مشکلات آن‌ها طی این دو روز با معاون وزیر کار بررسی شد، طرح‌هایی است که بین ۷۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به سبب محدودیت‌های مالی و مشکلات بانکی عملیات بهره‌برداری از آن با تاخیر مواجه شده است.

او افزود: در نشست‌های متعددی که بین متقاضیان و فعالان اقتصادی استان و معاون وزیر کار برگزار شد امید می‌رود این مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف شود.

فاضلی با بیان اینکه در دولت دوازدهم تسهیلات قابل توجهی برای توسعه اشتغال به ویژه اشتغال پایدار روستایی و عشایری تخصیص داده است اضافه کرد: سهمیه استان در این بخش ۴۸۰ میلیارد تومان است که تاکنون حدود ۷۰ درصد آن جذب شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار