مسئول واحد بهبود تغذیۀ معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: یازدهمین بسیج ملی اطلاع‌رسانی تغذیه با شعار "تغذیه سالم برای پیشگیری از کرونا" در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،؛ سمانه یوسفی‌مقدم مسئول واحد بهبود تغذیۀ معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: این بسیج با هدف اطلاع‌رسانی صحیح در خصوص ارتقاء آگاهی مردم درباره دانش تغذیه‌ای همراه با رعایت توصیه‌های بهداشتی و دست‌یابی به بالابردن سیستم ایمنی بدن اجرا می‌شود.

او ضمن بیان این موضوع که یازدهمین بسیج ملی اطلاع رسانی تغذیه از ۱۵ تا ۳۰ دی‌ماه ۹۹ اجرا می‌شود، افزود: رعایت الگوی غذایی سالم در شرایط عادی لازمه برخورداری از سلامت است، اما در بحران‌هایی مانند کرونا، تبعیت از یک الگوی تغذیه‌ای سالم یکی از مهمترین و اساسی‌ترین عوامل در تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت محسوب می‌شود.

یوسفی ادامه داد: راه‌اندازی پویش یک بشقاب سلامتی، برگزاری مسابقه، تولید رسانه‌های آموزشی و برگزاری نشست خبری از جمله برنامه‌هایی است که در این بسیج در جمعیت تحت پوشش دانشگاه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.