معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اهمیت مباحث فرهنگی و اجتماعی گفت: از این به بعد تمام پروژه‌های استان باید پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته و این پیوست باید به کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان ارائه شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حسین خوش اقبال در جلسه امروز (۱۴ دی) کارگروه اجتماعی فرهنگی استان با تاکید بر برگزاری منظم جلسات این کارگروه گفت: از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم از پراکنده کاری در مسائل حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی خودداری کنند و پیش از هر اقدام در این زمینه‌ها، حتما در گروه‌های کاری موضوع را مطرح و بررسی کرده و پس از تصویب نهایی در کارگروه اقدام به انجام کار کنند.

او به اهمیت فعالیت‌های این کارگروه اشاره کرد و افزود: این کارگروه در خصوص اجتماع، زنان و خانواده و فرهنگ تصمیم گیری می‌کند و نیاز است مدیران با توجه به حساسیت این مقولات حتما در جلسات کارگروه حضور فعال داشته باشند.

خوش اقبال در ادامه با اشاره به اجرای پروژه‌های اقتصادی و عمرانی متعدد در سطح استان گفت: با توجه به اهمیت جایگاه فرهنگ و مسائل اجتماعی و محیط زیست نیاز است که از این پس برای اجرای هر پروژه حتما پیوست فرهنگی و اجتماعی و محیط زیستی در نظر گرفته شده و به کارگروه ارائه کنند.

"پارک بانوان" باید تا پایان سال تحویل شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه با تاکید بر تسریع در احداث پروژه پارک بانوان کرمانشاه گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های ضروری برای شهر کرمانشاه و بانوان این شهر است.

او افزود: در شهر کرمانشاه فضایی که بانوان بتوانند به راحتی در آن فعالیت داشته باشند، چندان فراهم نیست و نیاز است این پارک هرچه سریعتر به بهره برداری برسد و از شهرداری توقع داریم تا پایان سال این پروژه را تحویل دهد.

خوش اقبال بیان  کرد: تمام شهرستان‌های استان هم نیاز به پارک بانوان دارند و پس از افتتاح پارک بانوان کرمانشاه باید مشابه این پارک در سایر شهرستان‌ها هم راه اندازی شود.

او در این جلسه به مضرات استفاده از مواد نیروزا در میان جوانان هم اشاره داشت و از صدا و سیما و رسانه‌ها خواست در این زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.