رئیس اتحادیه تالار و رستوران‌داران زنجان گفت: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون تالار‌های پذیرایی زنجان به طور متوسط ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان متضرر شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بازرگان رئیس اتحادیه تالار و رستوران‌داران زنجان گفت: با توجه به تغییر رنگ وضعیت کرونایی زنجان از  نارنجی به زرد  و با پیگیری های انجام شده مجوز بازگشایی تالارها صادر شده است.

او بااشاره به اینکه در یک سال گذشته تالار‌ها به طور متوسط ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان متضرر شده اند، گفت: پس از گذشت یک سال از تعطیلی  تالار‌ها مجوز بازگشایی  آن‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صادر شده است.
 
رئیس اتحادیه صنف تالار و رستوران داران زنجان بابیان اینکه تعداد تالار‌های پذیرایی فعال استان زنجان قبل از شیوع کرونا ۵۵ واحد بود، افزود: طی یک سال گذشته با توجه به فشار‌های اقتصادی که به این صنف وارد شد ۱۲ تالار پذیرایی پروانه خود را باطل کرده و ۱۴ تالار نیز هنوز اقدام به تمدید مجوزشان نکرده‌اند.

بازرگان با اشاره به اینکه نظارت‌های لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تالار‌ها انجام خواهد شد، گفت: در صورتی که نکات بهداشتی در تالارها و رستوران ها رعایت نشود طبق قانون برخورد خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ط
۱۶:۴۴ ۱۵ دی ۱۳۹۹
توروخدا نه بازهم شروع شد بخدا در حق منی که یه ساله توخونه هستم ظلم می کنید