مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: جهت اعمال تدابیر سخت‌گیرانه در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، طی روز‌های اخیر بیش از ۳۷۰ مورد بازرسی از ادارات انجام گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهاب قائدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باتوجه به تاکید استاندار جهت اعمال تدابیر سخت‌گیرانه در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، طی روز‌های اخیر بیش از ۳۷۰ مورد بازرسی توسط دفتر بازرسی استانداری و فرمانداری‌ها تابعه انجام شده است.

او افزود: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در مرکز استان و شهرستان‌های ۱۰ گانه، بازرسی از ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها به منظور بررسی نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد کرونا در حال انجام است و این روند هم‌چنان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


قائدی اضافه کرد: به منظور اثرگذاری مطلوب طرح‌های نظارتی نیاز است، بازرسی‌ها افزایش پیدا کند و به صورت مستمر انجام شود.

او ادامه داد: با افراد و ارگان‌هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی مورد تاکید ستاد کرونا را رعایت نکنند، مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد کرونا برخورد خواهد شد.

قائدی با بیان اینکه مردم همکاری بسیاری خوبی با تیم‌های بازرسی داشته اند، خاطرنشان کرد: بازرسی‌های بهداشتی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح استان در حال انجام است، از نقاط مختلف استان نیز گزارش‌هایی دریافت شده و مردم می‌توانند سوالات و شکایات خود را از طریق تماس با سامانه ۱۱۱ سامد اعلام کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار