برگزاری نمایشگاه مجازی نقش سلیمان در جهرم

نمایشگاه مجازی طراحی چهره از تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی، با عنوان نقش سلیمان در شهرستان جهرم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مهدی سروش مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم، گفت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، این کانون با فراخوان عمومی از هنرمندان جهرم برای برپایی نمایشگاه مجازی پرتره آن شهید گرانقدر، دعوت کرد.

او، بیان کرد: پس از این فراخوان، با مشارکت بیش از ۵۰ نفر از هنرمندان شهرستان جهرم، نمایشگاه مجازی از آثار برتر با عنوان نمایشگاه نقش سلیمان به نمایش گذاشته شد. 

سروش تصریح کرد: فراخوان این نمایشگاه آذرماه ۹۹ منتشر شد که ارسال آثار در ابعاد ۵۰ یا ۷۰ و تحویل اصل اثر نیز با تکنیک‌های سیاه قلم و مداد رنگی بود.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم، ادامه داد: به فاطمه استقبالیان فرد،الهام صیادی‌فر و مریم رحمانیان به عنوان نفرات اول تا سوم این نمایشگاه هدایا و لوح تقدیر اهدا شد.

فراخوان مسابقه کتابخوانی خاتم سلیمان عشق در جهرم 

مجتبی امیرزاده رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم نیز افزود: با مشارکت این نهاد فرهنگی و دفتر امام جمعه جهرم، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب خاتم سلیمان عشق نوشته‌ حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر، امام جمعه جهرم برگزار شده است.

او، اضافه کرد: این مسابقه کتابخوانی که به صورت مجازی از سیزدهم دی ماه ۹۹ سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز شده است، تا دوازدهم بهمن ماه ۹۹ ادامه دارد.

امیرزاده، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه مسابقات به نشانی www.samakpl.ir، پس از ثبت نام، نسخه الکترونیک کتاب خاتم سلیمان عشق را دریافت و در مسابقه شرکت کنند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم، اظهار کرد: امکان دریافت نسخه الکترونیک و پرسش‌های مکتوب مسابقه از همه کتابخانه‌های عمومی شهر  جهرم نیز امکان پذیر است و در دهه فجر از برگزیدگان این مسابقه با اهدای جوایز نقدی، تقدیر می شود.

کتاب خاتم سلیمان عشق به عنوان تازه‌ترین اثر حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر، امام جمعه جهرم و حجت‌الاسلام ضرغام امیری در سالروز شهادت  حاج قاسم سلیمانی چاپ و رونمایی شد.

این اثر با مشارکت دفتر تدوین آثار امام جمعه جهرم در ۷۶ صفحه به چاپ رسید که در این کتاب ضمن بیان گفته‌ها و ناگفته‌های سردار دل‌ها به شرح وصیت نامه سردار سلیمانی به استناد روایت و سخن بزرگان پرداخته شده است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه ابومهدی المهندس، معاون سازمان الحشد الشعبی عراق و تعدادی از همرزمانشان بامداد جمعه سیزده دی  ۱۳۹۸در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک پهپادهای ارتش این کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار