مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: هزار و ۲۰۰ هیات مذهبی در نقاط مختلف این استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل  با بیان اینکه نحوه فعالیت هیات مذهبی استان تغییر کرده است، گفت: همه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی استان امسال زیرسایه کرونا قرار گرفته و برنامه‌های حضوری بسیار محدود شده است.

او افزود: تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی استان امسال با اولویت استفاده از ظرفیت فضای مجازی بوده چرا که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه‌های حضوری بسیار معدود و با اصل رعایت دستورالعمل های بهداشتی  انجام شد.

جعفرزاده بیان کرد: برای تقویت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی استان در شرایط کرونایی جامعه کانال‌ها و شبکه‌های مختلفی در فضای مجازی راه‌اندازی شده و تولید محتوا با استفاده از نظر علما و فضلای کشورمان در اختیار کاربران این کانال‌ها و شبکه‌ها قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه کرونا باعث شد تبلیغات اسلامی استان توجه ویژه ای به استفاده از ظرفیت فضای مجازی کند، گفت: هم اکنون ۷۴۹ سایت و گروه و کانال در فضای مجازی با عضویت بیش از ۳۵۰ هزار نفر در استان اردبیل مشغول تبلیغ دین مبین اسلام هستند.

جعفرزاده با اشاره به اقدامات یک سال اخیر سازمان تبلیغات اسلامی در استان اردبیل ادامه داد: آسیب شناسی فعالیت‌ها در گذشته و تغییر رویکرد و جهش در اجرای برنامه‌های تبلیغی، تولید و اجرای برنامه‌های قوی و اثرگذار و تعریف افق های جدید از جمله این اقدامات می‌باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در کنار تلاش برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تقویت باورهای دینی و جلوگیری از توقف برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، تشکل‌های دینی وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در جامعه خدمات قابل توجهی به مردم ارائه کردند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.