مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: از ابتدای شروع طرح ملی ناظران سلامت، به ۱۱ هزار و ۸۱۶ نفر از هم استانی‌ها خدمت رسانی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا حاجیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح ناظران سلامت با همکاری وزارت بهداشت به صورت ملی در حال اجرا است، بیان کرد: در این طرح بیش از ۶۵۰ مکان شامل مراکز درمانی، خدماتی، اصناف و ... در استان ارزیابی شدند.

او افزود: در این طرح ۴۱۴ عضو مرد و ۱۰۶ عضو زن در قالب ۱۳۰ گروه دو نفره و سه نفره با همراهی کارشناسان بهداشت و درمان و نمایندگان اصناف، از اماکن مختلف بازدید و پرسشنامه‌های مورد نظر را تکمیل کردند.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: از اهداف این طرح می‌توان به رعایت اصول بهداشتی در صنوف خدمات رسان و همچنین آموزش اصول پیشگیری از ویروس کرونا و استفاده از ماسک به عنوان یکی از ارکان اساسی از جلوگیری شیوع ویروس در جامعه اشاره کرد.

حاجیانی گفت: ریشه کن شدن ویروس کرونا نیازمند رعایت بیش از پیش اصول بهداشتی در جامعه است و انتظار داریم مردم با وسواس بیشتر از سلامت خود و خانواده مراقبت کنند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.