هفت سالن و میدان ورزشی در چهارمحال و بختیاری بهره برداری می‌شود

تا پایان خردادماه سال آینده هفت سالن و میدان ورزشی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود و ۱۵ هزار مترمربع به فضای ورزشی این استان افزوده خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی تشنیزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان دولت دوازدهم با تکمیل هفت سالن و میدان ورزشی ۱۵ هزار مترمربع به فضای ورزشی این استان افزوده خواهد شد.

او افزود: برای تکمیل و بهره‌برداری از این میزان فضای ورزشی افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی هزینه شده است که این مکان‌های ورزشی روستایی و شهری در شهرستان‌های بروجن، فارسان، لردگان و شهرکرد است و تا پایان خردادماه سال آینده تکمیل، تجهیز و تحویل هیئت‌های ورزشی محلی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


تشنیزی به ۴۳ طرح عمرانی نیمه تمام ورزشی در استان اشاره و اضافه کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این تعداد طرح یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت اختصاص این اعتبار، وضعیت نامناسب سرانه ورزشی استان بهبود خواهد یافت.

او سرانه ورزشی را ۳۰ سانتیمتر اعلام کرد و گفت: استاندارد کشوری سرانه ورزشی یک مترمربع است که این استان ۷۰ سانتیمتر سرانه کمتر از میانگین کشوری دارد.

تشنیزی خسارت واردشده به ۳۰۰ باشگاه ورزشی بخش خصوصی این استان را افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: دولت برای جبران بخشی از خسارت تعطیلی باشگاه‌ها و استخر‌های ورزشی، تسهیلات را اختصاص داده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار