تکمیل سالن ورزشی کوهرنگ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهرنگ گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از سالن ورزشی این شهرستان به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: عملیات احداث سالن یک هزار و ۲۰۰ نفری این شهرستان تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

او با اشاره به اینکه ساخت سالن چندمنظوره شهرستان کوهرنگ از ۱۵ سال قبل با همکاری راه و شهرسازی آغاز شده است، افزود: برای تکمیل و بهره‌برداری از این مکان ورزشی به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که به دلیل کاهش اعتبارات اختصاص‌یافته به حوزه ورزش شهرستان، روند ساخت این مکان همچنان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


یوسفی اضافه کرد: در صورت اختصاص به موقع اعتبارات، نصب سیستم گرمایشی و کف‌پوش و انجام تعمیرات رختکن و سرویس بهداشتی این بنای ورزشی در آینده‌ای نزدیک به پایان رسیده است و با بهره‌برداری از آن بخش مهمی از کمبود فضای ورزشی شهرستان کوهرنگ رفع می‌شود.

او ادامه داد: طولانی شدن عملیات ساخت سالن یک هزار و ۲۰۰ نفری کوهرنگ علاوه بر از دست رفتن فرصت‌های بسیار در حوزه توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، موجب فرسودگی بنا و کاهش عمر مفید سازه ساختمانی نیز شده است که ضرورت توجه به اختصاص اعتبارات برای تکمیل آن را تأیید می‌کند.

یوسفی سرانه ورزشی شهرستان کوهرنگ را ۱۳ مترمربع اعلام کرد و گفت: پیست اسکی کوهرنگ با وسعت ۱۵ هکتار مهم‌ترین فضای ورزشی موجود در این شهرستان محسوب می‌شود که امکان استفاده از آن در بازه زمانی حداکثر سه ماه و در فصل زمستان فراهم است و اگر وسعت این فضا در مجموع سرانه ورزشی شهرستان لحاظ نشود به ازای هر نفر در این شهرستان، پنج مترمربع فضای ورزشی وجود دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار