سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شرایط تیم خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی تیم مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آن‌ها به عشق هواداران تمام سختی‌ها را تحمل می‌کنند تا ۳ امتیاز شیرین را به مردم آبادان هدیه کنند.

پورموسوی در ادامه گفت: ما کارمان را شروع کرده‌ایم. تقاضا می‌کنم اجازه دهید کارمان را بکنیم، زیرا تا پایان فصل زمان زیادی داریم. همه باید صبور باشند. برخی‌ها در تلویزیون و پشت میکروفن‌ صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که مردم را دلسرد می‌کند. اجازه دهید مردم از نتایج تیمشان خوشحال باشند. برای تیم شدن نیاز به زمان داریم. می‌دانیم که در بخش‌هایی ایراد داریم، اما با وجود فرسایشی بودن لیگ، توانسته ایم تیم خوبی جمع کنیم. بومی و جوان بودن تیم ما، همه را به آینده امیدوار کرده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: به همه کارشناسان احترام می‌گذارم و از آن‌ها می‌خواهم موجب دلسردی مردم نشوند. همه ما باید به آینده امیدوار باشیم. هواداران گله دارند که فدراسیون باید نگاه بهتری به تیم ما داشته باشد. این تیم تنها عشق مردم آبادان است. ما اهل بیانیه صادر کردن قبل و بعد از بازی نیستیم و این موضوع را ثابت کرده‌ایم. بار‌ها گفته‌ایم که ایراد‌ها و اشتباهات بخشی از فوتبال است، اما تکرار آن‌ها ما را نگران می‌کند. امیدوارم فدراسیون به خاطر دل هواداران صنعت نفت دقت نظر بیشتری داشته باشد.

پورموسوی درمورد مشکل تیمش در گلزنی گفت: در نشست خبری قبل از بازی گفتم که ما مصدوم و محروم نداریم، اما امروز ۴ بازیکن ما به دلیل سرماخوردگی نتوانستند تیم را همراهی کنند. طالب ریکانی با شرایط سختی بازی کرد. نفت مسجد سلیمان حریف قدرتمندی بود و به حسینی بابت تیم خوبی که ساخته، تبریک می‌گویم. بازی تیم حریف قابل پیش بینی بود و به همین دلیل فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم. باید در زدن ضربات آخر هم بیشتر دقت کنیم.


بیشتر بخوانید:


او درباره فاصله زمانی کم میان بازی‌های لیگ برتر گفت: یکی از گله‌های من همین بود که فرصت ریکاوری نداریم. قبل از هر مسابقه تنها یک جلسه فرصت برای تمرین داریم. پس از بازی با نساجی، ۱۵ روز بازی نخواهیم کرد و این موضوع باعث می‌شود تیم ریتم خود را از دست بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار