رئیس پارک علم وفناوری کرمانشاه گفت : همه‌ی الزاماتی که برای تجاری سازی ایده مد نظر است از تسهیلات تا فضای کارگاهی و مشاوره ثبت برند به صاحبان ایده ارائه می‌شود .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آزادی رئیس پارک علم وفناوری کرمانشاه با اشاره به اینکه همه‌ی الزاماتی که برای تجاری سازی ایده مد نظر است از تسهیلات تا فضای کارگاهی و مشاوره ثبت برند به صاحبان ایده ارائه می‌شود گفت : پارسال ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات از منابع مختلف به صاحبان ایده پرداخت شده است.

او گفت : تسهیلاتی نیز از منابع پارک علم و فناوری به صاحبان ایده پرداخت می‌شود که مبلغ آن ۱۵۰ میلیون تومان است.

آزادی افزود: پایان نامه‌هایی قابلیت تجاری سازی دارند که موضوع آن‌ها کاربردی و قابلیت اجرایی در طرح نیمه صنعتی و صنعتی را داشته باشند و مبتنی بر نیاز جامعه هدف باشد.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵۰ واحد فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری هستند افزود: این ایده‌ها و طرح‌هایی که فرآیند تجاری سازی آن‌ها طی شده موضوعات مختلفی دارند که در حوزه صنایع شیمیایی، کشاورزی، فناوری اطلاعات و پزشکی بوده اند.

آزادی گفت: هدف از تجاری سازی این است که ایده‌ها به محصول و یا خدمت قابل ارائه به بازار ارائه شود و به یافته تحقیقاتی و پژوهشی برای تولید یک محصول قابل قبول تبدیل شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.