معاون استانداری کرمانشاه گفت : به هزار واحد صنفی خدمات فنی برای اشتغال جوانان جویای کار یارانه دستمزد پرداخت می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حاتمی معاون استانداری کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی اصناف در دوران بحران کرونا که همواره در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا پیشگام و همراه بودند گفت : وجود ۶۰ هزار صنف دارای مجوز و تعدادی بدون مجوز نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل بزرگی است که جامعه اصناف در ارائه خدمات رسانی به جامعه و ایجاد اشتغال دارند.

او گفت : برای حل مشکلات اصناف از سازمان صمت و اتاق اصناف می‌خواهم که ستاد تسهیل و رفع موانع اصناف در حل مشکلات این قشر زحمتکش و بهبود فضای کسب و کارشان فعالیت بیشتری کرده و در رفع مشکلات شان تسریع ایجاد کنند.

معاون استاندار بر استفاده از مشوق‌های یارانه دستمزد در رونق کسب و کار تاکید کرد و افزود : در صحبتی که با اتاق اصناف داشتم سهمیه‌ای از محل مشوق‌های یارانه دستمزد به اتاق اصناف اختصاص یافت و مقرر شد که به هزار واحد صنفی در رسته خدمات فنی که بتوانند هزار فارغ التحصیل که تحصیلاتی متناسب با همان شغل دارند را جذب نمایند مشوق‌های یارانه دستمزد پرداخت گردد.

او افزود: البته این مسئله با نظارت کافی و پایش ورود و خروج انجام می‌شود تا مانع از سوء استفاده‌های احتمالی گردد.

او گفت: انتظار ما از اتاق اصناف اینست که بحث آموزش اصناف و مهارت آموزی حین کار آن‌ها را با جدیت دنبال کند و دولت حمایت‌های لازم را در این خصوص خواهد داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.