مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با برپایی اردوی جهادی در روستای دلی مهتاب در بخش چاروسا به مردم این روستا خدمات رسانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیویه و بویراحمد گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و با همکاری جمعیت هلال احمر و کمک خیران خدمات مختلف امدادی برای حمایت از خانواده ایتام، بی‌سرپرست و تحت حمایت ارائه شد.

مبشری افزود: در این سفر دو روزه اردوی جهادی، ۴۰ نفر از بیماران نیازمند این روستا بصورت رایگان ویزیت ومعالجه و مقداری داروی رایگان و بسته های بهداشتی نیز در بین نیازمندان این روستا توزیع شد.

او با بیان اینکه روستای دلی مهتاب دچار محرومیت زیادی است و مردم آن نیازمند حمایت هستند، گفت: بسته‌های فرهنگی از قبیل کیف و نوشت‌افزار، بسته‌های ورزشی و کالا‌های اساسی مورد نیاز از جمله آرد و برنج بین نیازمندان این روستا توزیع شد.

مبشری نبود جاده مناسب را یکی از مهمترین مشکلات مردم این روستا بیان کرد و افزود: مردم این روستا برای عبور و مرور مشکلات زیادی دارند و در مواقع بارندگی برف وباران مسیر ارتباطی قطع شده و امکان خدمات رسانی به مردم این روستا وجود ندارد.

مدیرکل کمیته امداد استان خواستار توجه مسئولان به مشکلات زیرساختی این منطقه به‌خصوص راه روستایی شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.