پیش همایش شیخ شهید محمدخیابانی در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

 پیش همایش دانشجویی شیخ شهید محمدخیابانی مصلح بصیر استکبارستیز با حضور دانشجویان ایرانی و خارجی روز پنج شنبه ۱۸ دی ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدی مسئول کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی گفت: با توجه به بعد بین المللی همایش شیخ شهید محمدخیابانی و شخصیت فراملی شیخ شهید این پیش همایش با حضور تعدادی از دانشجویان داخلی و خارجی با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه اساتید تاریخ و علوم سیاسی در این مراسم به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت گفت: علاوه بر اساتید حاضر در محل پیش همایش ارتباط تصویری نیز با اساتید دیگر از تهران خواهیم داشت.

او با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند جهت حضور وبیناری در برنامه از طریق لینک Vc۵.tabrizu.ac.ir/jamee اقدام کنند افزود: در این پیش همایش سخنرانان برنامه درخصوص استکبارستیزی که دغدغه همه آزادی خواهان جهان است به ارائه مطالب خواهند پرداخت.

محمدی گفت: همایش بین المللی شیخ شهید محمد خیابانی اواخر امسال و به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت آن مبارز استکبار ستیز در تبریز و تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.