فرمانده سـپاه ناحیـه امامت تبریـز گفت: این مجموعه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در ۱۴ مرحله بیش از ۷۲ هزار بسته معیشتی با کمک خیرین و گروه‌های جهادی بین نیازمندان توزیع کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سـرهنگ پاسـدار صفـدری فرمانده سـپاه ناحیـه امامت تبریـز در مراسم آغاز توزیع ۶ هزار بسته معیشتی توسط سپاه امامت تبریز گفت: از ابتدای شـیوع ویـروس کرونا و فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم توجه به معیشـت افراد آسـیب دیده از کرونا سـپاه پاسـداران در خط مقدم جمع آوری و توزیع بسـته هـای معیشـتی در مناطـق آسـیب پذیـر و محروم قرار گرفته است و این حرکت همچنان ادامه دارد.

او با بیان اینکه این حرکت عظیـم و تاثیـرگـذار کـه آوازه آن در آن سـوی مرزهـا هـم بازتـاب وسـیعی داشـت بـار دیگـر بـر نوع دوسـتی مـردم ایران صحه گذاشـت گفت: در سـطح شهر تبریز هم توسط ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف، تشکل‌های مردمـی و خیریـن ده‌ها هزار بسـته معیشـتی برای خانواده‌های کم بضاعت توزیـع شده است.

سـرهنگ پاسـدار صفدری گفت: با شـهادت سـردار سلیمانی هـزاران حاج قاسـم در عرصه‌های مختلف رشـد و تربیت خواهند یافت که نقشـه‌های شـوم دشمنان اسلام را نقش بر آب خواهند کرد.

او افزود: در قرارگاه لبیـک یا امام خامنه ای سـپاه ناحیـه امامت تبریز هم قسـم شـدیم کـه راه حـاج قاسـم را زنده نگه داریـم و لحظـه‌ای در دفـاع از این آرمان هـا درنـگ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.