سیلاوی مشکل اشتغال جوانان و طرح‌های عمرانی کلان در شهرستان دشت آزادگان را اولویت کاری عنوان کرد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با موضوع حل مشکل اشتغال و طرح‌های کلان شهرستان با حضور نماینده مردم در مجلس و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری و حمایت نماینده مردم در مجلس و استانداری خوزستان مشکلات اشتغال و طرح‌های عمرانی را رفع کنیم.

او با بیان اینکه پیگیری مسائل مذکور به صورت استانی و کشوری انجام داده ایم افزود: بحمدالله نتایج مثبت از جمله توافق با تاسیس شرکت پالایش در دشت آزادگان و تخصیص اعتبار برای چندین طرح عمرانی و رفع آن‌ها داشته است و انتظار می‌رود مدیران اجرایی شهرستان با همتی مضاعف نسبت به حل مشکلات مطرح شده اقدام نمایند.

سرگرد پاسدار مهدی طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان با ارائه گزارشی از عملکرد بسیجیان شهرستان در مواقع بحرانی و همکاری در بخش‌های مختلف از جمله؛ عمرانی، امنیتی و همکاری با ستاد مبارزه با کرونا بیان داشت: همه نیرو‌های بسیج متشکل از کارگروه‌های تخصصی و ویژه با رویکرد اجرای منویات رهبر معظم انقلاب آمادگی دارند در کنار مسئولان به مردمخدمت رسانی کنند، چراکه هدف مجمع عالی بسیج پیشبرد اهداف متعالی نظام، تامین امنیت جامعه، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و ... است و یک ظرفیت تخصصی برای برطرف کردن آلام مردم منطقه محسوب می‌شود.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از عملکرد بعضی مدیران شهرستان و لزوم کار جهادی در برطرف کردن این مشکلات اظهار کرد: با هماهنگی و همکاری فرماندار و پیگیری‌هایی که صورت گرفته تا کنون توانسته ایم امتیازات خوبی جذب کنیم و انتظار می‌رود مدیران و به ویژه ادارات خدمات رسان اهتمام ویژه‌ای در جذب و چگونگی استفاده بهینه از این اعتبارات، همت مضاعفی داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.