استاندار گیلان گفت: سهمیه مسکن محرومان استان از ۲ هزار به ۳ هزار واحد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان عصر روز گذشته در دیدار با رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه سهمیه مسکن محرومان استان از ۲ هزار به ۳ هزار واحد افزایش یافته است، گفت: تأمین امکانات برای روستاییان را یکی از سیاست‌های موفق دولت برای تشویق مردم برای مهاجرت معکوس و سکونت در روستا‌ها است.

او با اشاره به وجود ۲ هزار و ۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در گیلان افزود: این روستا‌ها در ۴ بخش ساحلی، جلگه‌ای، کوهپایه و کوهستانی قرار دارند که دارا بودن همزمان سکونت‌گاه‌های چهار اقلیمی، از مزیت‌های این استان محسوب می‌شود.

استاندار گیلان به حضور گردشگران در استان اشاره و تصریح کرد: انتظار می‌رود این فرصت با تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی با تأکید بر صیانت از محیط زیست، منابع طبیعی و جلوگیری از تصرفات غیرقانونی، هدایت و تقویت شود.

زارع همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی زورخانه امام علی (ع) رشت، پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی مسجد صفی رشت، پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی مسجد اردبیلیان و پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی مسجد چابکسر شهرستان رودسر، تحویل این پروژه‌ها تا فروردین ماه آینده را نیازمند تخصیص بیشتر اعتبارات ذکر کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.