دوره تئوری مربیگری درجه سه ورزش‌های همگانی مجازی برگزار می‌شود

رییس هیات ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان گفت: دوره‌های تئوری مربیگری تمامی رشته‌های ورزشی دوره درجه سه مربیگری نیمه اول اسفند به صورت مجازی در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،زهرا مشهدی رییس هیات ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان گفت: دوره تئوری پیشنیاز دوره‌های عملی مربیگری بوده و حضور در آن برای تمامی متقاضیان دوره‌های مربیگری درجه سه الزامی خواهد بود.

او افزود: مبلغ ورودی دوره ۲ میلیون ریال است که باید قبل از شروع دوره به شماره حساب ۰۱۱۱۰۶۴۰۱۱۰۰۱ بنام هیات ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان نزد بانک ملی واریز شود.

رییس هیات ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دارا بودن مدرک دیپلم برای شرکت در دوره الزامی است تصریح کرد: دوره مذکور مجازی بوده و فقط آزمون با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی حضوری در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان محل سکونت برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هیات ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان به نشانی isfaf-sb.ir مراجعه کنند.

ورزش همگانی در ایران به طور رسمی از سال ۱۳۵۸با عنوان ورزش محله‌ای آغاز و در ۱۳۶۲ به صورت تشکل قانونی تحت عنوان جهاد تربیت بدنی رسمیت یافت و رشد و گسترش آن به عنوان نخستین وظیفه قانونی تمامی نهاد‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران تعیین شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار