فرماندار شهرستان اسکو از افزایش ۷۱ درصدی گشت‌های بازرسی و نظارت بر بازار در این شهرستان در ۹ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رضی منش فرماندار شهرستان اسکو در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان تقویت گشت مشترک، همکاری و هم افزایی بین بخشی ، نظارت مستمر با رویکرد پیشگیری و بازرسی کیفی بر بازار و اصناف ، برخورد قاطع با سودجویان و متخلفین را رویکرد اصلی ستاد تنظیم بازار شهرستان اسکو برشمرد.

او گفت: شهرستان اسکو امسال رتبه اول استانی را در حیطه نظارت و بازرسی بر بازار کسب و همچنین تعداد پرونده‌های ارجاعی به سازمان تعزیرات حکومتی را کسب کرده است.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به عزم و اراده شهرستان در نظارت مستمر بر بازار از ۷۵۲۷ فقره بازرسی در این شهرستان در ۹ ماهه  نخست امسال سخن گفت.

رضی منش رویکرد شهرستان در بازرسی‌ها را نظارت کیفی دانست و افزود: با این رویکرد در سال ۹۹ از تعداد کل بازرسی‌های انجام شده، تعداد ۹۱۳ فقره پرونده تعزیراتی تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه پارسال از حیث تعداد ۱۵۵ درصد و از نظر ارزش ریالی ۱۹۴ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

فرماندار شهرستان اسکو  با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته در تامین کالا‌های اساسی شهرستان مشکلی وجود ندارد گفت: ۲۰ تن روغن خوراکی وارد شهرستان شده که به تناسب جمعیت در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان توزیع و بر عرضه آن نظارت دقیق خواهد شد.

رضی منش از توزیع ۴۰ تن شکر در این شهرستان  خبر داد و افزود: برابر تدابیر انجام یافته علاوه بر تامین نیاز شهرستان، نیاز واحد‌های تولیدی و قنادی‌های شهرستان نیز تامین خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار