پس از اینکه اتحادیه جهانی علمای مسلمان، مسلمانان جهان را به تحریم همه‌جانبه رژیم صهیونیستی فراخواند، شبکه اجتماعی فیس‌بوک صفحه رسمی این اتحادیه را مسدود کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، اتحادیه جهانی علمای مسلمان مسدود شدن صفحه فیس‌بوک خود به علت درج فراخوان برای تحریم همه جانبه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و بار دیگر مسلمانان سراسر جهان را به تحریم این رژیم تا زمان خروج از اراضی عربی اشغال کرده فراخواند.

این اتحادیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسدود شدن صفحه ما در فیس‌بوک به حمایت ما از حق و مسائل امت اسلامی به ویژه مسئله فلسطین باز می‌گردد و پیش از این نیز تلاش‌های بسیاری برای هک کردن و حمله سایبری به پایگاه‌های الکترونیکی ما صورت گرفته است.

در این بیانیه آمده است: از اقدام شرکت فیس‌بوک متعجب شدیم و اینکه ما حق را می‌گوییم و از مسائل عادلانه در فلسطین و سایر کشور‌ها حمایت می‌کنیم باعث این توهین و اقدام شد.

اتحادیه جهانی علمای مسلمان اعلام کرد با وجود اینکه صفحه سابق ما در فیس‌بوک با سه میلیون دنبال کننده یکی از فعالترین صفحات بود، با این حال از همه می‌خواهیم به ایستادگی در کنار ما، حقیقت و مقابله با ظلم و سرکشی با دنبال کردن صفحه جدید ما ادامه دهند.

اتحادیه جهانی علمای مسلمان در فتوای تحریم رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ده‌ها قطعنامه سازمان ملل وجود دارد که دلالت بر حق مقاومت، دفع تجاوز و آزادسازی سرزمین‌های اشغالی دارد.

این اتحادیه ادامه داد: بر این اساس، هرکس محصولات و کالا‌های اشغالگران غاصب را خریداری یا به بازار عرضه کند، مرتکب گناه شده و در این جنایت شریک است.

اتحادیه جهانی علمای مسلمان افزود: دلایل قانونی قاطع، اهداف قانونی و منافع شناخته شده‌ای وجود دارد که تحریم اقتصادی کلیه محصولات، کالاها، خدمات و فناوری‌های تولید شده اط سوی اشغالگران غاصب را ضروری می‌کند و فروش، خریدن، وارد کردن، استفاده و بازاریابی یا تبلیغ آن‌ها جایز نیست.

این اتحادیه با اشاره به اینکه در تولید تمام این محصولات از غصب زمین‌ها، مزارع، خانه‌ها، آب و سرمایه ساکنان و یا مهاجران فلسطین استفاده شده است، افزود: بنابر این طبق آنچه شرع بیان کرده، هرکس در خرید و فروش و مانند آن مشارکت کند، در جرائم اشغالگران شرکت دارد و مرتکب گناه شده است.

اتحادیه جهانی علمای مسلمان در پایان بیانیه خود تاکید کرد: بنابراین، وظیفه همه مسلمانان است که تحریم اقتصادی کامل را تا پایان اشغال تمام سرزمین‌های اشغالی ما به ویژه قبله اول مسلمانان و قدس شریف ادامه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار