جنبش مقاومت مردمی فلسطین پس از جنایت اخیر صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی، خواستار تشدید مقابله با رژیم صهیونیستی در تمام کرانه باختری شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت مردمی در فلسطین به شهادت یک جوان فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری واکنش نشان داد و تشدید مقابله با رژیم صهیونیستی در تمامی نقاط تماس در کرانه باختری را خواستار شد.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام اخیر صهیونیست‌ها، نشان دهنده ذهنیت جنایتکارانه و تروریستی نظامیان این رژیم است.

در این بیانیه تأکید شد: این جنایت اقدامی رسمی و مردمی را نیاز دارد که در مقدمه آن توقف هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر و مراجعه به دادگاه‌های بین‌المللی است.

جنبش مقاومت مردمی در ادامه تمامی دستگاه‌های امنیتی و گروه‌های فلسطینی در کرانه باختری را به ایستادگی در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست فراخواند.

نیرو‌های رژیم اشغالگر قدس ظهر دیروز (سه‌شنبه) یک جوان فلسطینی را به گمان اینکه اینکه قصد عملیات شهادت طلبانه دارد در تقاطع شهرک صهیونیست‌نشین «گوش عتصیون» واقع در جنوب قدس اشغالی به ضرب گلوله به شهادت رساندند. صهیونیست‌ها پس از آن به خانواده این شهید فلسطینی نیز یورش و آن‌ها را برای بازجویی بردند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز از زخمی شدن جوان ۲۴ ساله فلسطینی در منطقه «التوانه» در جنوب الخلیل بر اثر تیراندازی از فاصله صفر و فلج شدن کامل او بر اثر اصابت گلوله به گردنش خبر داد.

رژیم صهیونیستی همچنین به دنبال اشغال بخش دیگری از بیت لحم در کرانه باختری برای اجرای اهداف متجاوزانه خود است. این رژیم قصد دارد با تصرف اراضی بیشتری شامل ده‌ها هزار دونم (هر دونم هزار متر است) به شهرک سازی جدید اقدام کند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در راستای اجرای این طرح به بیش از چهار هزار متر از اراضی منطقه کشاورزی «خله حسان» را تصرف و درخت‌های زیتون و انگور آن را قطع کردند. صهیونیست‌ها از سال ۱۹۸۳ به دنبال تصرف این منطقه بوده است.

دفتر مقاومت در برابر شهرک سازی در کرانه باختری به این اقدام واکنش نشان داده و آن را به مثابه اقدامی برای ساخت شهری بزرگ برای شهرک سازی و اسکان صهیونیست هاست، زیرا حد فاصل شهر‌های اشغالی سلفیت و قلقیلیه است و صهیونیست‌ها از سال‌ها قبل به اشغال آن چشم دوخته بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار