کریمیان گفت:انگیزه و توان کادر درمان که تاکنون متحمل زحمات زیادی شده‌اند در راستای مقابله با بیماری کرونا کم نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛جلسه هیات رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور رییس دانشگاه، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاونین، مدیران ستادی و سایر اعضای این جلسه در دفتر ریاست محترم دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیرمقدم به حاضران و تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شایسته و ماندگار همکاران در حوزه‌های مختلف دانشگاه در راستای مقابله با بیماری کرونا گفت:از تمامی همکاران هم در ایام شیوع کرونا متحمل زحمات زیادی شده‌اند، اما انگیزه و توان آن در راستای مقابله با این بیماری کم نشده، تقدیر و تشکر می‌کنم.

او افزود:همچنین از اعضای محترم ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و مردم شریف استان که در جریان این پیکار و نبرد سخت، همراه و یاریگر دانشگاه بوده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

کریمیان ادامه داد:خوشبختانه در حال حاضر با کاهش آمار‌های مبتلایان، بستری‌ها و متوفیان بیماری کرونا؛ استان به یک آرامش نسبی رسیده، اما نباید فکر کنیم که کرونا تمام شده است.

او اضافه کرد:ان‌شاءالله که با رعایت نکات بهداشتی همچنان این روند نزولی آمار‌ها تداوم یابد و شاهد ابتلای هم استانی هایمان به بیماری کرونا نباشیم.

کریمیان عنوان کرد:دانشگاه در کنار اینکه بخش اعظمی از توان و ظرفیت خود را برای مقابله با کرونا اختصاص داده، اما از دیگر حوزه‌ها هم غافل نبوده و در این مدت دستاورد‌ها و موفقیت‌های بزرگ و ارزشمندی حاصل شده که نشانگر تعهد، لیاقت، تلاش و اهتمام همکاران می‌باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد:نمونه این موفقیت‌ها درجه یک شدن بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام به لحاظ خدمات‌دهی در ارزیابی‌های کشوری بوده که بر اساس این ارزیابی‌ها، ان‌شاءالله بیمارستان‌های دیگری در استان هم متناسب با خدمات‌دهی ارتقاء پیدا کنند.

او اعلام کرد:اختصاص دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی و درمانی متعدد به استان در جریان کرونا، از دیگر دستاورد‌های ما بوده که توان و ظرفیت دانشگاه را برای خدمت شایسته و رضایت‌بخش به جامعه به بالاترین سطح ارتقاء داده است.

کریمیان گفت:موضوع جاده دسترسی به بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام و برخی دیگر از چالش‌های آن، خوشبختانه به خوبی در حال طی شدن است و مشکلات بیمارستان در این حوزه‌ها رفع شده است.

او بیان کرد:در حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه، امسال نیز با همت و تلاش همکاران در این عرصه در زمینه کمیته تحقیقات دانشجویی توانستیم رتبه برتر کشوری را کسب کنیم که افتخاری بزرگ برای دانشگاه است و نشانگر توان و ظرفیت بالای ما در حوزه پژوهش می‌باشد.

کریمیان اظهار داشت :تمام زحمات، تلاش‌ها و خدماتی که در سطح استان در حوزه سلامت انجام شده در جهت اعتلای نام دانشگاه بوده که از این دلسوزی‌ها و احساس مسئولیت همکاران تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.