نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

موافقت نامه تأسیس دانشکده توانبخشی در لرستان اخذ شد

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: موافقت نامه تأسیس دانشکده توانبخشی در استان لرستان را دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: موافقت نامه تأسیس دانشکده توانبخشی استان لرستان را دریافت کردیم.

ویسکرمی افزود: دانشکده توانبخشی دارای رشته‌هایی مانند فیزیوتراپی و اعضای مصنوعی است که خدمات بازتوانی بیماران را بر عهده دارد و در واقع مکمل دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

او در رابطه با کارخانه لاستیک سازی، عنوان کرد: این پروژه فقط ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مشکل اصلی کارخانه این است که سرمایه‌گذار، توان ادامه کار را ندارد، اما حاضر است شریک قبول کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس بیان کرد: برای تکمیل کارخانه لاستیک سازی به چندین هزار میلیارد تومان سرمایه نیاز است، اما با توجه به اشتغال دو هزار نفری که ایجاد می‌کند این مجموعه برای ما حائز اهمیت است بنابراین تلاش می‌کنیم با کمک نهاد‌های انقلابی و یا جذب سرمایه‌گذار، آن را به سرانجام برسانیم.

ویسکرمی در رابطه با کارخانه سیمان خرم‌آباد، تصریح کرد: در جلسه ستاد تسهیلگری که با ریاست معاون وزیر و با حضور استاندار در تهران برگزار شد بنا بود که بانک‌های عامل کارخانه را تملک و بعد واگذار کنند.

او  گفت: البته با توجه به آلودگی‌هایی که کارخانه سیمان به همراه دارد فعلاً چالش‌هایی در رابطه با محل ساخت پروژه وجود دارد که آیا ساخت آن به صلاح شهر است یا باید به نقطه دیگری منتقل شود و ما پیگیری می‌کنیم که بهترین تصمیم گرفته شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با اشاره به ساخت بیمارستان نیایش در منطقه کمالوند خرم‌آباد، تصریح کرد: در آخرین جلسه‌ای که روز سه شنبه ۱۶ دی ماه برای تعیین تکلیف بیمارستان نیایش داشتیم بنا شد طبق قراردادی که از تاریخ ۲۵ آذر ۹۹ بسته شده در مدت ۲ سال این بیمارستان احداث شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.